teisipäev, 12. detsember 2017

1. poolaasta õppetöö kokkuvõte




1.poolaasta on olnud päris mõnus. Eriti halbu olukordasid ei olnud, kuid oli üsna tihe graafik. Õppekavasse olid tulnud ka geograafia, vene keel ja bioloogia ning olin nende ainete pärast üsna põnevil.Loodusõpetus oli ainuke aine, milles pidin pidevalt hindeid parandama ja see tekitas stressi. Samuti tekitas veidi pinget saksa keel ning ka seal pidin hindeid parandama, kuid mitte nii tihedalt.
Õppimist oli palju ja oli raskemaid ülesandeid ka. Eriti meeldis mulle matemaatika ja kehaline kasvatus. Matmaatikas pole ma küll kõige parem, aga aine meeldib mulle siiski hirmsalt. Kehaline kasvatus on lihtsalt väga tore, kuna mulle meeldib sporti teha. Üldiselt olen ma oma tulemustega, sellel poolaastal väga rahul. :)

Jõe ääres
Foto: Grete Rebane

2 kommentaari:

  1. Vaata üle õigekiri ja tühikute kasutamine. Puudu ka ilmestamine ja pilt. Sisult hea!

    VastaKustuta