pühapäev, 3. detsember 2017

Mina ja sport

    

Pühapäev, 3.detsember




Mulle meeldib väga sporti teha ja kõige rohkem meeldib mulle mängida sulgpalli. Olen sulgpallis üsna hea, ning olen võitnud ka medaleid.
Selle vähese aja jooksul,mil olen mänginud sulgpalli olen ma enda arust väga palju arenenud. Viimasel võistlusel, kus käisin sain ma 1. koha. Võistluse nimi on " Sulesellid ". Samuti teevad minu peres sporti ka: isa, ema ja noorem õde. Minu isa mängib võrkpalli ning ema tegeleb joogaga. Ka minu noorem õde mängis sulgpalli, kui see muutus tema jaoks igavaks ning nüüd käib ta akrobaatikas. Olen tegelenud mitmete erinevate spordialadega aga sulgpall oli minu meelest kõige huvitavam. Olen tegelenud spordialadega nt: jagpall, võrkpall, tantsimine, iluvõimlemine, kick-box, judo, karate, käsipall, korvpall ja kergejõustik. 









1 kommentaar:

  1. Millegipärast on postitusel topelt pealkirjad. Jutumärkide asemel oled kasutanud ülakomasid (,, Sulesellid ''), juutmärgid peaks olema tihedalt teksti ümber. Ilmesta teksti. Sisult väga hea!

    VastaKustuta